Gå till innehåll

Hur loggar jag in på Facebook från annan PC... ?


Recommended Posts

Postad (redigerade)

Reste på semester och kan nu tydligen inte logga in på Facebook med hjälp av andra PC än den jag har hemma.

Jag kommer inte ihåg mitt FB lösenord då min hemma PC typ ständigt är inloggad.
Nu då jag åkt på semester och ska logga in från andra PC's så kan jag inte få det att fungera.
Har skickat efter 'kod'  till min E-mail enligt FB's beskrivningar men sedan då jag fyller i koden på avsett ställe så blir det bara error  ( *se bild ).
Har även provat återställa kontot enligt FB's anvisningar men även detta misslyckas och samma error  sida dyker upp.
Jag kommer inte längre 😢
🤔  Någon som vet hur jag kommer vidare ?  🤔

FB problem 1 .jpg

Redigerad av 2stroke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är troligen som de skriver på sidan https://thedroidguy.com/facebook-something-went-wrong-1166945 .

Citat

The “Sorry, something went wrong. We’re working on it and we’ll get it fixed as soon as we can” message on Facebook is a generic error message that occurs when the platform experiences technical issues or is undergoing maintenance. This error can be caused by a variety of reasons, including server downtime, bugs, or connectivity problems.

Unfortunately, as an end-user, there’s not much you can do to fix this error since it’s often related to issues on Facebook’s end.

Alltså bara att vänta på att Facebook får ordning på sina servrar men pröva med tipsen på den sidan om det nu skulle vara ett webbläsarproblem. Kolla att datum och tid är korrekta.

För säkerhets skull bry dig inte om länkar och annonser på den sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...