Gå till innehåll

Onenote, radera stängda anteckningsböcker


Recommended Posts

Hej.

Någon fena på Onenote?

Jag skulle ge Onenote en ny chans, så visade det sig att jag lagt upp flera anteckningsböcker i stället för EN Anteckningsbok med flera avsnitt. Så jag la upp nya avsnitt i en AB och stängde/raderade de andra.

Nu är problemet att i Androidappen finns de kvar i listan som stängda men de går inte att komma åt ("Kan inte öppna, de kan ha flyttats eller tagits bort eller så har du inte behörighet").

Hur blir man av med dem? I datorn ser jag inte dem. Har jag gjort något i fel ordning eller på fel sätt? Provade att installera om Onenote i Android men det hjälpte inte, kanske inte så konstigt.

Första gången jag testade Onenote så ändrade jag lagringsplats för "standardplats och backup för anteckningsböcker", för att jag ville minimera lagring på C, men det var kanske inte så smart, för hur jag gör så kommer de tillbaka.

Finns det som sista utväg att göra en total ominstallation av onenote så man kommer tillbaka till ursprungsinställningarna? Hur gör man i så fall det? Jag behöver kanske rensa en del i registret men det vill man ju helst inte röra.

Någon som har några bra tips, helst utan att installera om windows😠, för måste jag det,  så ger jag f---n i onenote, i alla fall på Android

Har googlat en del tips att radera via onedrive som inte heller lyckats, det verkar som att det int går att radera arbetsböcker från Androidappen.

 

Hälsningar

Thomas

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...