Jan Åström Postad Maj 23 Dela Postad Maj 23 Jag har sedan lång tid använt Sonos-systemet med f.n. 7 olika högtalare och det har fungerat utmärkt. Men häromdagen fick jag meddelande om att uppdatera deras app S2. Jag klickade OK och sedan dess har hela systemet ej fungerat alls. Jag kan inte komma åt min musikfolder och när jag försöker lägga till min mapp med musik så säger systemet att jag inte kan lägga till en delad mapp vilket min musikmapp inte är. Hur kan Sonos ge ut en uppdaterings anvisning utan att ha testat den!!?? När man sedan söker info på deras Support-sida så säger ett meddelande att alla telefonlinjer är nedllagda och hänvisar till deras hemsida, men där finns bara en massa reklam och ingen info om hur man löser problemet. Någon som vet något om hur man hanterar detta? Eller skall man tvingas utannonsera alla sina högtalare på Blocket och välja ett annat högtalarsystem, vilket jag vill undvika då Sonos har så bra ljudkvaltet. Subjaas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.