Gå till innehåll

Installationshjälp Tv


Dag Erlandsson

Recommended Posts

47 minuter sedan, Dag Erlandsson sade:

Min förra Tv, när jag stängde av den så hamnade en bild på skärmen. Men tryckte jag på avstängning en gång till var Tv’n avstängd. Men jag förstår vad du menar. Men då måste det finnas någon inställning i denna Tv tänker jag, där man kan ställa in tiden när skärmsläckaren ska aktiveras. Eller är jag helt ute och cyklar? 

Ja, du är ute och cyklar!

Din "gamla" TV är en Samsung The Frame. Den har just en specialfunktion där TVn fungerar som en "tavla" när den inte används för TV-tittande. Det är hela grejen med Samungs serie The Frame. Denna funktion finns inte i Philips-modeller. Jag har inte heller sett funktionen hos Sony, Panasonic, LG och andra fabrikat. The Frame är Samsungs egna produkt.

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, X-Men sade:

Ja, du är ute och cyklar!

Din "gamla" TV är en Samsung The Frame. Den har just en specialfunktion där TVn fungerar som en "tavla" när den inte används för TV-tittande. Det är hela grejen med Samungs serie The Frame. Denna funktion finns inte i Philips-modeller. Jag har inte heller sett funktionen hos Sony, Panasonic, LG och andra fabrikat. The Frame är Samsungs egna produkt.

Tack, då får jag nöja mig med att manuellt välja skärmsläckare, när det behövs. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...