Gå till innehåll

Windows Server 2012-seminarier varje torsdag under hösten och vintern 2012


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Med start på torsdag 23/8 så kommer du varje torsdag fram till jul att kunna ta del av ett en timme långt seminarium om Windows Server 2012. Undertecknad kommer framåt november/december köra ett seminarium om hur Windows 8 fungerar bättre tillsammans med Windows Server 2012. Först ut nästa vecka är Mikael Nyström på ämnet "Server Manager".

https://www.facebook.com/technetsweden/events

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det verkar väldigt intressant men det känns lite "olustigt" att registrera sig till något när man inte vet alls vad en registrering innebär. T.ex kostar det något?

Skulle det kosta något skulle det framgå tydligt, det är Microsoft vi pratar om ;) Det är alltså ingen kostnad förenad med att registrera sig (eller avregistrera sig) och eventen sker online.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte det var både roligt och intressant trots lite tekniskt strul. Ola skrev "Vad gäller inspelning av dagens föreläsning så kommer vi att spela in när vi kör reprisen den 20:e september:", innebär det att man kommer kunna se dem när man vill i lugn och ro sedan? Vore jättebra då jag missade en del eftersom jag arbetade samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...