Gå till innehåll

Hamilton: I nationens intresse


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Såg precis Hamilton: I nationens intresse. Riktigt bra film måste jag säga, inte helt förutsägbar och kändes påkostad för att vara svensk film. Verkar dessutom som att MS fått produktplacera hejvilt i filmen... surfplatta med "Windows"-logga, Windows Phone som användes frekvent och XBOX360-reklam :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt den är bra "har inte sett filmen" synd bara reklam blivit ett medium som missbrukas utan gränser.

Från början var dom inte så många som körde egna snuttar, idag består ju hälften av allt som sänds av denna förbannade reklam <_< Har dom inget vettigare göra än hålla på & sälja in sig överallt ;):D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer... bra rulle!

Det är ju trots allt vår "egen" James Bond, i vilka filmer det förekommit prouktplacering på hög nivå de senaste 20 åren.

Jo, det där med produktplacering förekommer i stort varenda film man sett.

Ett sätt att finansiera filmen.

Filmen är bra, tycker jag! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men t.o.m dåligt gjord produktplacering är ju tusen gånger bättre än reklamavbrott. Hade gärna haft en Coca-Cola burk eller Windows logga i bild dygnet runt istället för avbrotten.

Slängde ut min Tv för flera år sedan, kan inte se den just nu :(

Nä var det flera år sedan du slängde ut den är det förmodligen någon som forslat bort den. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä var det flera år sedan du slängde ut den är det förmodligen någon som forslat bort den. ;)

Jo på sätt & vis var det ju meningen, men har inte kommit längre än till vedboden än sålänge.

Blir lätt sådär med vissa saker, dom hamnar på egna små uppsamlingsplatser..bra & ha fall i fall.

Men det mesta är ju kass & färdigt för slänga & lämna iväg.

Vi kanske inte ska nämna de som tankarna faller in på..nä just de :)

Nicklas, denna är till dig:

:)

Den var rätt rolig & titta på men förstår inte vad de handlade om :D

Vill helst inte veta heller :wub:

Ni är så söta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Om det är en "uppföljare" vet jag inte men de håller redan på med Hamilton - Men inte om det gäller din dotter

Sedan finns det ju ett gäng tidigare filmer också om det är någon som missat dem.

http://sv.wikipedia....litterär_figur)

Har för mig att Vendetta var den mest påkostade svenska produktionen när den begav sig.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...