Andreas Stenhall Postad Augusti 30, 2011 Dela Postad Augusti 30, 2011 När man ska uppgradera till en ny Office-version, specifikr Office 2010 i det här fallet, är det starkt rekommenderat att man i en företagsmiljö först undersöker eventuella problem som skulle kunna uppstå vid bytet till nya Office 2010. Till din hjälp finns tre verktyg som kontrollerar de tillägg som finns i Office men även och applikationer som använder Office-applikationerna (OEAT). Verktygen kollar också VBS-kod och makron (OCCI) samt skannar igenom alla Officedokument och rapporterar eventuella problem (OMPM). Dessa verktyg har nu släppts i en "update 1"-release vilket innebär att en del buggar är fixade men att ingen ny funktionalitet lagts till. Ladda hem: Office Migration Planning Manager (OMPM) Ladda hem: Office Environment Assessment Tool (OEAT) Ladda hem: Office Code Compatibility Inspector (OCCI) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.