Gå till innehåll

Global Windows 7 RTM Launch Parties


perbear

Recommended Posts

På Softpedia står det att det kommer att ske en massa fester mellan 22 och 29 oktober över (hela) världen för att uppmärksamma lanseringen av Windows 7. Någon (t.ex. Stenis) som hört något om svenska kontoret skall ordna eller hjälpa till att ordna ett? Jag är ingen festfixare men tycker att just det här skulle det vara roligt att gå på om det blev av.

http://news.softpedia.com/news/Global-Wind...es-120793.shtml

Redigerad av perbear
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med dom priserna i Sverige ...

:angry: Det enda som gör mig arg med Windows 7. Speciellt när man har många datorer att uppdatera. Lite splittrad där alltså - fest eller inte.

mumfie

:angry::angry: JAMEN, det är OEM-licenser. OK då, det är bara samvetet som avgör om man skall använda det här köperbjudandet. Men om man väljer andra alternativ än Home Premium är det fortfarande DYRT!!!

Redigerad av perbear
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte bara OEM... det är också fråga om en uppgraderingslicens som kostar ytterligare ett diffust antal hundralappar att få ut, när W7 väl släppts!

Men usch vad pluttrig man kan vara, det är väl helt ok pris. Och jag är läskunnig, jag vet att det är oem och uppgraderingslicens, so what!

Det är väl ungefär vad man fick betala för en xp uppgradering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...