Venoms Postad Juli 23, 2009 Dela Postad Juli 23, 2009 Lycka till med IP-telefonin!En ros till Telia och damen i kundtjänst. Du har tur du... En fundering till din fråga till Karin, Opptokoppter.. Kan det vara så att som i mitt fall sköttes alla korresondans med telia via epost, när jag presenterade alla de svar och löften som jag fick från diverse telia medarbetare på olika nivåer i kedjan, kunde de inte längre säga "det har vi aldrig sagt" samt "du har förstått fel" eller något annat som får dem att klara sig från åtagandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Japanmannen Postad Juli 23, 2009 Dela Postad Juli 23, 2009 Du har tur du... Nån gång ska man ha tur. Det kanske var en sommarvikarie, som inte lärt sig försvara företaget i ur och skur? Hon lät väldigt ung... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Opptokoppter Postad Juli 23, 2009 Författare Dela Postad Juli 23, 2009 Du har tur du... En fundering till din fråga till Karin, Opptokoppter.. Kan det vara så att som i mitt fall sköttes alla korresondans med telia via epost, när jag presenterade alla de svar och löften som jag fick från diverse telia medarbetare på olika nivåer i kedjan, kunde de inte längre säga "det har vi aldrig sagt" samt "du har förstått fel" eller något annat som får dem att klara sig från åtagandet. Där ligger mycket i det som du nämner där Venoms. Tyvärr så är ofta just det något som man får räkna med då man söker sig en väg till att få hjälp. Massor av faktorer kommer alltid att spela in, som anställdas rädsla för att förlora sitt jobb eller anseende om man råkar säga för mycket. ( Inte kul då kanske över 80 personer står villiga att överta din egen tjänst ifall du tabbar dig). Eller som nu då vi befinner oss i en lågkonjuktur med större press på företagen. Ibland kan säkert många brister bero på bl.a bekvämlighetsskäl. Finns säkert också vissa situationer då man inte vill oroa kunder i onödan. I vissa fall kan det säkert också ha en naturlig förklaring därför att man helt enkelt inte vet tillräckligt i frågan och därför låtsas påstå att man ändå vet. Samt överbelastningar och stressande arbets situationer. Bakom allt detta ligger det psykologiska mänskliga faktorer och vi kommer alltid att få möta alla dessa ansikten i våra liv och överallt i vårt samhälle. Vare sig vi gillar det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
sepe2 Postad Juli 24, 2009 Dela Postad Juli 24, 2009 Har lämnat Telia och flyttat allting till BBB. Telia ÄR kriminella sv*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.