Gå till innehåll

Ljudet försvann efter installation av SP1


xlntd

Recommended Posts

installerade vistas sp1, tyvärr försvann ljudet. körde systemåterställning så kom det tillbaka. skum bugg, kollade drivrutiner etc allt stod det skulle fungera. kom helt enkelt inte ut på högtalarna. inget kul med htpc och mediacenter som inte ljudet funkar...

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Har samma problem, har avinstallerat allt drivr. mm intallerat igen, samma problem.

Tröttnat, nytt ljudkort, >Soundblaster X-fi Xtreme Audio, ingen skillnad. grrr inget ljud

Nytt igen USB Trust5,1 external sound card, Grrrrrrrrrrrrrrrr igen

samma sak, inget ljud, köra mp3 --> "Det går inte att spela upp filen på grund av ett problem med ljudenheten. Det finns eventuellt inte någon ljudenhet installerad på datorn, ljudenheten används kanske av ett annat program, eller också fungerar inte enheten som den ska. "

Trots att Enhetshanteraren visar no problema!!!! >:( >:( >:(

/wiik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem efter min installation. Testade att uppdatera drivrutiner mm. men inget hjälpte.

Hade inte tid att bry mig så lät det vara och sen plötsligt efter ca. 2 starter av datorn fungerar det som innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...